www.ladybirdpress.com

2011年8月30日火曜日

工房の改装: The Making of Studio

家の物置を工房に改装した時の様子です。
Sequence of the converting storeroom to Letterpress studio.


最初はこんなでしたね。
It looked like this.

壁紙を全部剥がして。
Peeled wall paper from.

壁を塗りながら天井の穴を埋めました。
Plastering wall,  cover a holl of cailing.

途中で手キンを置く台が届きました。素材を生かした素敵な台です。
On the way, the stand for Letterpress machine has come. Natural and Good !

それから塗って、塗って、また塗って。
And plaster, plaster, and plaster !

塗り終わりました。見違えました!
Finish !  Quit another space.

インキや机やその他備品を搬入して。もちろん手キンも。
Bring the desk, table, ink, etc.  Of course Letterpress machine.

















ついにスタジオの完成です。
自分で考えて自分の手でやるのも醍醐味ですね。
At last ! This is my small Letterpress studio !
Think, design and making by ourselves, It’s pleasure. 

0 件のコメント:

コメントを投稿